Thursday 3 August 2017

Vortex Trading System


Copyright 2015 Support Sekretesspolicy Villkor Återbetalningspolicy Alla rättigheter reserverade Denna webbplats och produkter och tjänster som erbjuds på denna webbplats är inte associerade, anslutna, godkända eller sponsrade av Google, ClickBetter, eBay, Amazon, Yahoo eller Bing, eller har de granskats testade eller certifierad av Google, ClickBetter, Yahoo, eBay, Amazon eller Bing Den typiska köparen gör inga pengar genom att använda detta system Vortex Trader PRO garanterar inte inkomst eller framgång, och exempel som visas i denna presentation representerar inte en indikation på framtida framgång eller intäkter Företaget förklarar att informationen som delas är sann och korrekt. Systemet som pumpade mitt Forex-konto till över 1600 vinst. Medan Winning 48 Trades I En Row. Vortex Indicator. Vortex Indicator. Developed av Etienne Botes och Douglas Siepman består vortexindikatorn av två oscillatorer som upptar positiv och negativ trendrörelse. Genom att skapa denna indikator ritade Botes och Seipman på Welles-arbetet Wilder och Viktor Schauberger, som betraktas som fader till implosionsteknologi Trots en ganska inblandad formel är indikatorn ganska enkel att förstå och lätt att tolka. En haussejdssignal utlöses när den positiva trendindikatorn ligger över den negativa trendindikatorn eller en nyckelnivå A bearish signal triggers när den negativa trendindikatorn överstiger den positiva trendindikatorn eller en nyckelnivå Vortexindikatorn är antingen över eller under dessa nivåer, vilket innebär att den alltid har en klar hausse eller baisse bias. SharpCharts-beräkning. Kalkylering av Vortex-indikatorn VTX kan delas in i tre delar Beräkna först de positiva och negativa trendrörelserna baserat på t han är hög och låg av de två senaste perioderna Positiv trendrörelse är avståndet från det aktuella höga till det förutvarande låga. Ju längre den nuvarande höga är från den tidigare låga, desto mer positiv trendrörelse. Negativ trendrörelse är avståndet från det nuvarande låga till det tidigare höga. Ju längre nuvarande låget är från det tidigare höga, desto mer negativa trendrörelsen. Dessa periodiska värden summeras sedan baserat på indikatorinställningen, vilket är de vanligtvis 14 perioderna. Den andra delen involverar True Range som var skapad av Welles Wilder Den här indikatorn använder nuvarande höga, aktuella låga och föregående nära mätning av volatilitet Se formellrutan nedan för detaljer. Den tredje delen normaliserar de positiva och negativa trendrörelserna genom att dividera dem med True Range In effect Vortex Indicator visar volatilitetsjusterad positiv trendrörelse och volatilitetsjusterad negativ trendrörelse Slutresultatet skapar indikatorer som svänger över under 1.Bordet ovanför com es från ett Excel-kalkylblad Klicka här för att ladda ner det här kalkylbladet. Vortexindikatorn VTX kan användas för att identifiera början på en trend och därefter bekräfta trendriktningen. Först kan ett enkelt kors av de två oscillatorn användas för att signalera början på en trend Efter denna crossover är trenden upp när VI är över - VI och ner när - VI är större än VI För det andra kan ett kors över eller under en viss nivå signalera början på en trend och dessa nivåer kan användas för att bekräfta trendriktning. VM Crossovers. Den enklaste signalen utlöses när VI och - VI passerar Exemplet nedan visar Nasdaq 100 ETF QQQ med veckobar och en 26-årig VTX, som uppgår till cirka sex månader. Det var över ett dussin övergångar på sex och en halv årstiden De gula områdena visar bullish crossovers som varade i mer än sex månader. Det här händer i en stark uptrend. Det var också en signifikant bearish crossover under andra hälften av 2008. Även om det fanns gott om bra signaler fanns det även whipsaws Det här är helt enkelt djurets natur och indikatorer i allmänhet De blå cirklarna visar obeslutsamhetsperioder när båda trendindikatorerna svängde runt 1 och SP 500 konsolideras. Det andra exemplet visar Baxter BAX med dagliga diagram och 23- period VTX som täcker ungefär en månad Inte varje crossover resulterar i en tydlig trendsignal Lägg märke till hur VTX handlade i ett smalt område omkring 1 från oktober till början av november gul område Detta markerade en konsolidering när priserna bildade en triangel Det fanns några whipsaws i början av 2012 blå cirkel och då några bra signaler senare på året Det hjälper ibland att kvalificera en signal genom att vänta på bekräftelse med ett drag över 1 En haussead crossover valideras vidare när VM flyttar över 1 och en baisse crossover är validerad när - VM rör sig över 1.VM Thresholds. Traders kan minska whipsaws genom att sätta signal trösklar bara ovanför och under 1 En haussecken kan delas upp i två delar Första nedåtgående trenden Försvagningen rör sig för det andra. Förstärkande trendrörelse stärks. VI försvagar ofta och rör sig under 90 innan en uppåtriktning börjar. Efter denna försämring i nedåtriktad rörelse stärker uppåtgående rörelse när VI rör sig över 1 10 för att slutföra den hausseasignalen. Detta hausseiga signal förblir i spel tills det motverkas med en baisse signal Den omvända logiken kan appliceras för att generera baisse signaler Förstärkande trenden rör sig uppåt med ett drag under 90 För det andra styr den nedåtgående trendrörelsen med ett drag över 1 10. Tabellen ovan visar Microchip Technology med hjälp av ett dagligt diagram och 23 - period VTX Trots många korsningar av de två oscillatorerna fanns det bara tre tröskelsignaler över en tolvmånadersperiod. Först flyttades - VM under 90 i början av september och VI korsade över 1 1 några dagar senare Även om VM flyttade under 90 flera gånger , denna bullish signal var inte helt omvänd eftersom - VI bekräftade aldrig med ett drag över 1 10 Den andra signalen inträffade när VI flyttade under 90 i sena Februari och - VI korsade över 1 1 i början av mars Den tredje signalen inträffade när - VI dyppades under 90 i mitten av juni och vi korsade över 1 1 några dagar senare. Att minska kollagen kommer att öka känslig och resultera i mer tröskelvärde Diagrammet nedan visar Cummins CMI med dagliga barer och en 14-årig VTX Denna indikator är mycket mer känslig flyktig än 23-årsversionen De gula höjdpunkterna markerar de bullish signalsignalerna och de orangefärgade höjdpunkterna markerar de bearish signals. Tänk på att VTX är inte utformad som en fristående indikator Chartists ska använda andra aspekter av teknisk analys för att bekräfta VTX, förbättra belönings-till-risk-förhållandet för en handelsuppsättning eller härleda köp-säljsignaler. Den bullish VTX-signalen i början av januari bekräftades av en kilbrytning efter den bearish VTX-signalen i april bildade CMI en stigande kil och bröt kilstöd med en kraftig nedgång i början av maj. VTX gav varningen och prisdiagrammet gav signalerna. Vortexindikatorn är en unik riktningsindikator som ger tydliga signaler och definierar den övergripande trenden Som med alla tekniska analysverktyg och indikatorer kan Vortex-indikatorn användas på ett antal värdepapper och över olika tidsramar. Till exempel kan VTX tillämpas på vecko - och månadsdiagram för att definiera den större trenden och sedan appliceras på dagliga diagram för att generera signaler inom den trenden Med hjälp av det dagliga diagrammet kan kartläggare endast fokusera på bullisha signaler när VTX på veckotabellen indikerar en uptrend Omvänt kan kartläggare fokusera på bearish signals när VTX på det dagliga diagrammet är i björnläge. Vortex Index finns som indikator för SharpCharts. När de väljs kan användarna placera indikatorn ovan, under eller bakom det underliggande prisplottet. Placera indikatorn direkt bakom prisschemat accentuerar rörelserna i förhållande till prisåtgärden hos underliggande säkerhet Användare kan ansöka avancerade alternativ för att lägga till horisontella linjer och sätta signaltrösklar Klicka här för en live ex riklig av Vortexindikatorn i action. Further Study. Technical Analysis of Financial Markets John J Murphy. Vad om att börja idag kan du köra ett automatiserat system på ditt Forex trading konto med absolut säkerhet att du kommer att vinna över 95 4 av branschen. Utan att behöva lyfta ett finger och utan att behöva några speciella handels - eller tekniska färdigheter. Sår NUTS gör det inte. Jag trodde det också tills jag vann 48 affärer i rad. Innan jag visar dig exakt hur jag gjorde detta hänt och hur du kan få omedelbar tillgång till samma system idag, låt mig presentera mig själv för dig. Mitt namn är Doug Price och jag använder för att fungera som en pengarchef och näringsidkare för ett stort handelsföretag. I grund och botten bodde jag och andades Forex trading. Mina dagar involverade. Att behålla och kontrollera mina nuvarande strategier som körs för kunder. Utveckla, testa och förbättra nya strategier. Och aktivt hantera konton. Inte att toot mitt eget horn, men jag var bra på att göra strategier som vinner Och det är därför mina kunder älskade mig, jag är säker på att du har hört det gamla ordspråket. Imagine spenderar nästan varje dag i 10 år, bokstavligen övar ditt hantverk. I mitt fall utvecklade och testade jag nya strategier. Vad tycker du hänt. Jag höll bara på att bli bättre på det Och jag lärde mig över tiden att ibland folk ju Överdink trading Komplicerade strategier fungerar inte alltid. När det gäller handel med Forex - det är sällsynt att jag är förvånad över någonting. Under åren har jag sett många handelsstrategier. Några har kommit och gått, vissa är säkra och stabila, och vissa är explosivt lönsamma Men det jag sällan ser. Det är 10, 20, 30, till och med 48 affärer i rad som vinnande affärer Låt mig upprepa det för dig, upptäckte jag en strategi som vann 48 affärer i en row. And innan du säger inget sätt Det måste vara galet riskabelt, det var inte och det är inte Låt mig visa dig ta en titt på detta. Alla strategier har förlorare det är en del av spelet Men även med att förlora affärer kan du enkelt bli framgångsrik när du tränar korrekt risk och handelshantering. Men vad händer om du kan ha bra risk - och handelshantering medan du sällan någonsin förlorar en handel. Det är GOLD, det är inte det. Vad kan det betyda för ditt liv. Hur kan det förändra din handelsprestation. . Nu kan jag inte avslöja exakta förhållanden som orsakar t han strategi bakom Vortex Trader PRO för att utlösa, men jag kan ge dig mer än tillräckligt förklaring så att du helt kan förstå hur systemet fungerar. Vortex Trader PRO mäter volatilitet och oscillation, redovisar trend och spårprisåtgärd. Det använder några populära indikatorer som CCI, Moving Averages, WPR och others. With den perfekta kombinationen av indikatorer och inställningar, har jag upptäckt hur man eliminerar en stor majoritet av falska och dåliga signaler, vilket ger systemet en enorm vinnhastighet. Här är några affärer som du kan kolla in. Det är väldigt viktigt att du förstår varför andra system misslyckas så att du kan förstå varför Vortex Trader PRO fungerar så bra. När jag möter en kämpande näringsidkare finner jag alltid att de har en gemensam inställning. Tror det eller inte tänker spela en enorm faktor i att vinna eller förlora, även med automatiserad handel. Anledningen till att jag finner att dessa typer av handlare misslyckas är att de är otåliga eller har för mycket rädsla och inte tillräckligt med tro på deras system. Det kan beskriva dig och om det gör det s, låt det inte hämta dig, det är inte ditt fel och jag kan hjälpa dig. Vanligtvis är anledningen till att du har ljög för. Du är ledd att tro att du måste handla varje dag för att bli framgångsrik. Du är rädd för att när en handel går till det negativa garanteras det nästan att du förlorar eller blåser ut ditt konto och du börjar bli panik och stänga handeln. När du har en dålig vecka eller två av handeln, oroar dig att det här är hur det kommer att vara för alltid med den specifika strategin du använder och du letar efter nästa. Dessa 3 skäl håller dig tillbaka i din handel och får dig att tro att det är omöjligt att vara en framgångsrik Forex-näringsidkare, men i verkligheten lurades du på att tro Vad är inte sant. Sannan är att du inte behöver handla varje dag Bara för att Forex marknaden är öppen och rörlig betyder det inte att det är bra att du tar risk. Om du visste med säkerhet skulle du vinna över 95 av dina affärer, men du fick inte handla varje dag, skulle du föredra det som träffades hod Eller en annan metod som handlar varje dag med möjlig 50 vinstfrekvens och den kursen fluktuerar dagligen. Jag hoppas du valde 95, du kan göra mycket mer pengar handel smart än handel mer Investera mer i dina affärer än mer handel och du kommer att klara av de flesta handlare och belönas för det. Vortex Trader PRO handlar inte varje dag, men det handlar upp till några hundra gånger om året. Var tålamod och låt pengarna komma till dig. Ska inte jaga det. Patience är viktigt, jag kan inte betona det nog jag har sett det för många gånger en näringsidkare kommer att ha en dålig vecka med en strategi och antar att det är dåligt och gå och leta efter det näst bästa, och cykeln fortsätter. Sannan är att om du inte håller fast med någonting för länge nog kommer du att leta i en oändlig cykel och få ingenstans Hitta ett bra system och hålla fast vid det genom upp och ner Du kommer ut en vinnare på det sättet. Patience är nyckeln Var tålmodig och lita på systemet. Om du vill så övergång till Forex är enklare än du tror och mycket mindre risk y än du inser Binär alternativ handel kan jämföras med spel Du spelar i grunden roulette. In Forexyou har mer kontroll över din investering och högre chanser att tjäna pengar. Banker och den massivt rika handeln valutor de inte handlar binära alternativ. Du kan använda någon mäklare som du gillar med Vortex Trader PRO som stöder Meta Trader 4-plattformen Du är inte fast i en handel som slutar vid en viss tid, till exempel om du går in i en handel i Forex och det går inte att spola ut inom en viss tid Du behöver inte tappa dig, du kan vänta längre och stänga av i vinst. Odds är betydligt mer till din fördel med Forex trading. Oroa dig inte om du inte har Forex trading erfarenhet, allt du behöver för att Komma igång tillhandahålls och mitt dedikerade supportteam och jag är här för att hjälpa dig på din resa. Ibland frågar folk mig en galen fråga, varför håller jag bara mitt handelssystem till mig själv och inte ger det till någon och fortsätter tjäna pengar . Till t ell du varför jag gör det här måste jag först dela ett offert med dig från den stora Walt Disney. Vi gör inte filmer för att tjäna pengar vi tjäna pengar för att göra fler filmer. Det här gäller helt och hållet för varför jag gör Vortex Trader PRO tillgängligt för dig idag gör jag det för DIG och jag gör det för mig själv. För mig handlar och investerar är min passion har jag alltid haft, och jag njuter av att skapa, förbättra och driva mina strategier. Jag använder personligen de strategier jag skapar för att tjäna pengar, men jag använder också de medel jag förvärvar från att sälja mina system för att investera i mig själv, strategiutveckling, och att stödja dig. Jag hör det här ofta Låt mig fråga dig något Om alla börjar köpa en valuta och mycket få människor säljer det, vad kommer det att hända Det kommer nästan inget utbud kvar och priserna kommer raket genom taket. för många människor använder mitt system eller en annan för den delen, då i teorin borde det fungera bättre Det här är den exakta anledningen, varför de mest populära begreppen och indikatorerna fungerar, eftersom många människor använder dem. Det finns naturligtvis undantag från reglerna som handelsmarknad s är ofullkomliga, som nyhetsmeddelanden som orsakar oväntade rörelser, men om du spelar det rätt kan du få en enorm vinstfrekvens med Vortex Trader PRO. Nu finns det situationer där alltför många personer som använder ett system kan orsaka problem, men det är inte varför de flesta tror. Ofta om du har en extrem strategi som en högfrekvent scalper så kan du stöta på problem med alltför många personer som använder ett system. Scalpers kör kaos på mäklareplattformar. Om alltför många använder en scalper och alla är vinnande då är det inte marknaden som kommer att orsaka problem, men likviditetsleverantörerna och mäklare kommer att börja kämpa mot din strategi. Vortex Trader PRO är inte en skalare. Av andra skäl är det mycket viktigt att jag begränsar mängder av mitt system. Mitt system är speciellt och jag känner inte att bara någon ska ha tillgång till den. Det är för någon som är seriös om att investera och vill förändra sitt liv till det bättre. Det finns många däcksparkare där ute som bara ska leka med ett system och inte ta det på allvar och bara slösa bort sin tid och mina investeringar i Forex är ett seriöst sätt att förbättra ditt livs - och bankkontonivå. Du borde satsa med stolthet och ta det på allvar. Det är viktigt för mig att du lyckas med min system och för att göra det ser jag till att jag står till ditt förfogande när du behöver mig och jag jobbar också hårt för att förbättra mina system och ger dig gratis uppdateringar när de är tillgängliga. Som ett resultat begränsar jag kvantiteter på några sätt Om antal kopior som används når en viss mängd människor, kommer jag sluta dela den med marknaden tills jag kan fånga upp och se till att jag har hjälpt alla som behövs. Jag kommer också att höja priset på mitt system efter behov för att hålla användarnivåer på en lämplig nivå som jag kan stödja. Så snälla om du är seriös om att gå med mig och komma åt mitt system, gör det nu så snart du kan låsa in din kopia till det här låga priset. När du går med i Vortex Trader PRO kommer du att få snabb åtkomst till alla verktyg du behöver ed för att komma igång med en gång och full tillgång till mig. Här är exakt vad som ingår när du registrerar dig. Lifetime licens för Vortex Trader PRO som kan bytas från ett konto till ett annat när som helst Det här är själva samma programvara med samma byggd i inställningar som jag personligen använder på handelskontot visar jag dig på den här sidan. Alla uppdateringar, uppgraderingar, nya inställningar, nya par etc. tillhandahålls helt gratis när de blir tillgängliga. De är lätta att implementera, du behöver inte ha några tekniska färdigheter. Resursfull kund och teknisk support Jag är tillgänglig för att hjälpa dig via e-post och till och med Skype om du behöver mig Jag försöker göra mig tillgänglig tillgänglig dygnet runt så mycket som möjligt Och någon supportmedlem jag hjälper mig - jag ser till att de är kunniga och kan hjälpa dig. Jag försöker själv personligen att svara på alla e-postmeddelanden. Jag har haft chansen att arbeta med många mäklare, värdtjänster, osv. Valfritt ger jag alla rekommendationer du kan behöva för att hjälpa dig att komma igång Noth ing är obligatoriskt men jag har förslag om du behöver dem i medlemmarna för att hjälpa dig att få rätt inställning. Jag vill göra det så enkelt och riskfritt som möjligt för dig Jag förstår att du kan ha några problem eller du kan vara motvillig mot en anledning eller annat Det är okej, jag förstår var du kommer ifrån. Jag vill inte tvinga dig att arbeta med mig om du tycker att programvaran inte fungerar för dig, eller passar inte dina mål Oavsett anledning, jag m ger dig en fullständig 60 dagars pengarna tillbaka garanti. Logga in, få tillgång till din kopia av Vortex Trader PRO direkt och börja testa den. Du kan använda den på ett DEMO-konto eller ett LIVE-konto och växla när som helst. Om du av någon anledning bestämmer att du vill en återbetalning, bara nå ut till mig och jag kommer att återbetala varje dollar och procent du betalade mig Det tar bort all risk för att du ska prova min programvara idag. VÄLJ NU VÄLJA BETALNINGSOPTION. Redkt att ladda ner din kopia av Vortex Trader PRO just nu När du har registrerat dig får du direkt tillgång till medlemmarnas område där du kan komma igång direkt. Det finns två betalningsmöjligheter tillgängliga, båda är livstidslicens för Vortex Trader PRO, men en du kan betala med engångsbetalning och den andra med betalningsplan. I mitt liv finns det tider där jag har snubblade över möjligheter att om jag hade tagit skulle ha gjort mig lite ofattbara vinster som i efterhand gör att jag vill slå mig själv. Lyckligtvis har jag gjort det bra för mig själv att handla valutor att dessa missade möjligheter var bara mindre irriterande för mig. Om du är i en ekonomisk situation eller livssituation som du är missnöjd med och ett enkelt och automatiserat system kan hjälpa dig att fly från det, än att du skulle göra dig själv en missnöje genom att inte ge Vortex Trader PRO en chans. Denna möjlighet vann inte att vara tillgänglig för alltid och Det bästa är att det är riskfritt med min pengar tillbaka garanti Så du har absolut inget att förlora och bara vinna genom att prova Vortex Trader PRO. Om du fortfarande är osäker och har några frågor, skicka mig bara en e-post till och jag kommer tillbaka till dig så snart som möjligt. Visserligen, Doug Price. PS Vänligen missa inte denna möjlighet för en livstid Som du såg lägger jag riktiga pengar in i det här systemet och det har fått över 1400 vinst i nästan 2 år. PPS När du registrerar dig idag får du omedelbar tillgång till programvaran Vortex Trader PRO med en 60 dagars pengarna tillbaka garanti. Det här är en riskfri möjlighet för dig att se om mitt system är rätt för dig. Jag behöver dator eller trading experience. No du inte ingår är ett enkelt installationsprogram med detaljerad handbok för att hjälpa dig Det är mestadels plug-and-play med bara några få musklick. Om du har problem kan jag hjälpa till. Jag behöver handla manuellt. Ingen Vortex Trader PRO är helt automatiserad Ingen manuell handel krävs Alla handlar hanteras för dig Du kan justera inställningar när som helst för saker som risk. Vilken plattform handlar Vortex Trader PRO på. Vortex Trader PRO-handlar på Meta Trader 4-plattformen som tillhandahålls gratis av de flesta Forex-mäklare jag tillhandahåller e rekommendationer som behövs i medlemmarnas område efter att du har anmält dig. Jag behöver en VPS eller specifik Broker. A VPS är en virtuell dator som låter dig köra Vortex Trader PRO på ditt Forex-konto även om datorn är avstängd. Det behövs inte, men Jag rekommenderar det så att du inte behöver lämna din dator hela tiden. Du behöver inte använda någon specifik Forex-mäklare, men jag erbjuder rekommendationer om det behövs i medlemmarna. Vad är det minsta kontosaldo som tillåts. Du kan börja med så lite som 200 trading Vortex Trader PRO, men rekommenderar att du använder 500 till 1000 startbalans eftersom det ger dig mer trading strength. Are gratis uppdateringar och inställningar included. Yes, eventuella uppdateringar jag skapar, några inställningar förbättringar jag gör, eller några nya valutapar Jag lägger till, kommer att ges till dig gratis. Det finns några upsell. Nej Det finns inga upsells Du får fullständig tillgång till allt du använder jag för att maximera vinsten från Vortex Trader PRO. Kan jag använda Vortex Trader PRO på ett DEMO-konto. Ja, du kan använda Vortex Trader PRO på ett demokonto och byta till ett livekonto när du är redo. Vad om jag har problem med min betalning, går inte igenom. Inget problem, ibland har vår betalningsprocessor problem, bara skicka mig ett mail och jag hjälper Du löser problemet. Vad händer om jag behöver hjälp. Den här webbplatsen och de produkter och tjänster som erbjuds på den här webbplatsen är inte associerade, anslutna, godkända eller sponsrade av Google, ClickBetter, eBay, Amazon, Yahoo eller Bing, eller har de granskats testade eller certifierad av Google, ClickBetter, Yahoo, eBay, Amazon eller Bing Den typiska köparen gör inga pengar genom att använda detta system Vortex Trader PRO garanterar inte inkomst eller framgång, och exempel som visas i denna presentation representerar inte en indikation på framtida framgång eller intäkter Företaget förklarar att den delade informationen är sant och korrekt. US Regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning - Handel med utländsk valuta på margin ger en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstångsgraden kan w ork mot dig såväl som för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att drabbas av förlust av en del eller hela din ursprungliga investering och därför borde inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Köp, försäljning eller rådgivning om en valuta kan endast vara utförd av en licensierad Mäklareförhandare Varken oss eller våra dotterbolag eller intresseföretag som är involverade i produktion och underhåll av dessa produkter eller den här webbplatsen är en registrerad Mäklareförhandlare eller Investeringsrådgivare i någon stat eller federalt sanktionerad jurisdiktion Alla inköpare av produkter som refereras här webbplats uppmuntras att samråda med en licensierad företrädare för sitt val avseende någon särskild handels - eller handelsstrategi N o representation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Helt klart förstår denna information i denna produkt är inte en inbjudan att handla några specifika investeringar Handel kräver riskerar pengar i strävan efter framtida vinst Det är ditt beslut Riskera inte pengar du inte har råd att förlora Detta dokument tar inte hänsyn till dina egna personliga ekonomiska och personliga omständigheter Det är avsett för utbildning endast för ändamål och inte som individuell investeringsrådgivning. Fyll inte på detta utan råd från din investeringsproffs. Vem ska verifiera vad som passar dina specifika behov Om du inte vill söka detaljerade professionella personligt anpassade råd innan du handlar kan det leda till att du agerar i strid med din egna intressen kan leda till kapitalförluster. CFTC-RULE 4 41 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR, SOM NÄR FAKTISKT RESULTATRESULTAT, SIMULERADE RESULTAT FÖRSÄLJER INTE DIREKT HANDEL SAMARBETA, SOM HANDLINGARNA INTE HAR UTFÄRTS, HAR RESULTATEN KAN UNDERFÖRSTÄLLAS FÖR KONSEKVENSEN, OM NÅGON AV SÄRSKILDA MARKNADSFAKTORER, SOM MASKET OM LIKVIDITETSIMULERADE HANDELSPROGRAM I ALLMÄNNA ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRSÄLJNINGEN AV HINDSIGHT SKALL INTE FÖRESLÄPPAS ATT NÅGON KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIGT ATT SKAFA RESULTAT ELLER TAP LIKNANDE DESS VISA.

No comments:

Post a Comment