Tuesday 1 August 2017

Jquery Forex Ticker


Jag har laddat ner SignalR-provet och testat det. Det fungerar som en charm. För teständamål har jag skapat en ny mvc 4-applikation med en enda sidmall och lagt till en partiell vy som innehåller html av i provet. Jag laddar denna delvy dynamiskt som en av fliken i en jquery ui-flikar har jag lagt till de andra erforderliga filerna too. When jag debugger programmet ser jag att nedanstående manus som kan hittas i filen fungerar innan visningen laddas. Så funktionen init kan inte göra dom-manipulationen som Det måste jag göra. Vad måste jag göra för att min kod ska fungera korrekt Här kan du hitta mitt testprojekt. Tack på förhand. Jag försöker bygga ett lageranalysprogram och använder 3 typer av diagram. Ålderschema. Candlestick Chartsbination Charts. Currently gör jag det här med hjälp av JQuery Google-diagram och som du kan se under det är ganska bra. Men nu var jag anteckningar på dessa diagram. Jag har ställt upp en annan fråga här på StackOverflow frågar om något kan annoteras på Google-diagram. Men han Jag frågar om det finns några andra diagram som jag kan använda som stöder dessa 3 typer av diagram och låter mig anteckna teckningsformer på positioner på dem. Jag hjälper till att jag måste leverera detta under en vecka. om du använder en serverns sida språk finns det gott om bibliotek som du kan använda och rita bilder och det kan naturligtvis vara ett diagram. Det finns också vissa bibliotek speciellt för ritning av diagram. Men här är några riktigt bra JavaScript-kartlösningar. HighCharts Erbjuder en fri licens för icke - kommersiell användning baserad på jQuery GRAPHAEL MIT-licens baserat på det berömda raphaelbiblioteket Flot Med mindre interaktion men fortfarande fri JSCharts Ett icke-fritt alternativ. Den goda punkten om JS är att den kan vara interaktiv. Därefter är exempel på olika användningsområden för webben ticker. Use Case 1 News Ticker. News ändras ganska ofta, ibland kanske du vill erbjuda byte-stora rubriker på din webbplats för att dina kunder ska veta vad som händer. Den kontinuerliga funktionaliteten hos WebTicker med alternativet att pausa på svävaren är bra att låta dina användare interagera med det här innehållet. Viktigast är att alla objekt kan vara i sig länkar och tar dina användare till relevanta artiklar. WebTicker v3 0 0 har just släppts Läs den nya dokumentationen. WebTicker v3 0 0 har nu kommersiella licenser tillgängliga. Nyheter kan eventuellt uppdateras dynamiskt och WebTicker kan göra just det. Använd Case 2 Stock Ticker. Tickpriser ändras och uppdateras hela tiden, Web Ticker är ett utmärkt sätt att visa uppdaterad prissättning till dina kunder Genom uppdateringsfaciliteten kan du uppdatera fästningarna så ofta du vill. Obs! Exempel nedan innehåller inte riktiga data men brukar användas för att visa ett eventuellt konceptbruk. Annat än stock ticker finns detta också som live-priser ticker forex ticker och market ticker bland andra variationer, speciellt som det används för att representera förändrade värden på marknaden. Företagssymboler som representeras i tickern brukar kallas tickersymboler. Använda fall 3 Bild Ticker. Du vill rk med många bra företag Kanske du har blivit på många ställen, WebTicker kan också användas för att visa upp bilder Vi har sett det som används för att lyfta fram partners såväl som att visa fotogallerier i en ögonblicksbild.

No comments:

Post a Comment