Friday 13 October 2017

Glidande Medelvärde Nördar Leksak


Nya handlare lägger alltid tonvikten när de närmar sig pre-race-marknaderna Men det är faktiskt något som är enormt viktigt. Ovanför kan du se en bild av mitt Market Overview-diagram genom Geeks Toy. Det sätter det till 5 Minuter så hela diagrammet till höger till vänster är de sista 5 minuterna av marknadsaktivitet mellan löpare. Kan du upptäcka någonting betydande Allt som kan förlora en förlust till en vinst. Att titta närmare. Om du tittar på bilden kan du se klart på ungefär hälften Sätt 2 minuter 30 sekunder innan bilden togs, något hände. Priserna började flytta mer, varför Eftersom marknadsaktiviteten ökade plötsligt. Också du ser från huvudfältet att endast 121,310 har satsats på den här tävlingen, vilket berättar för mig ett par saker direkt Likviditet per sekund har ökat under de senaste minuterna, och priserna har redan börjat skiftas, det är fortfarande en ganska svag marknad. Varför är det viktigt. Handla självmord i min mening Om du inte redan hade haft en tid innan du kände dig ganska säker eller var ett pris, var det mycket fel. Kortfristig handel när marknaden inte är väldigt aktiv är inte den bästa idén, särskilt på förbättrade insatser som du behöver öka aktivitet för att gå in och ut ur positioner är det att vinna eller förlora Tänk bara på det Det är lite som att åka upp till fest före sprit och musik och förvänta sig att ha roligt ensam. Det är ofta ett vanligt misstag för dem som inte gör det att betala ännu Det är också ett av de saker som du växer för att inse, det är inte riktigt snitt och torrt när det händer. För att lyckas på lång sikt är det viktigt att kontrollera förluster, hantera risker och maximera vinster. Det är viktigt att du böjer din handelsstrategi kring det. Bankferie måndag var ett utmärkt exempel om du handlade med det. Med alla raser som erbjuds är schemaläggningen tätt, liksom TV-täckning och likviditet är tunnare spridd bland raserna. Av den anledningen behöver du vara mer medveten om t Han gånger väljer du att handla. Med tanke på dina affärer kan det här inte vara så viktigt långsiktiga affärer, morgonhandel mm Men även då måste du överväga en annan tidsram, det är ingen som undviker det. strategier fungerar bättre i olika tidsramar. Det är en annan anledning att det kan vara frustrerande när du börjar, upptäcka en kant och sedan tror att du blir galen efter att du tillämpat den på helt olika tidsramar. Jag tycker att poängen är tydliga. Vet när din Perfekt tidsramar är en ganska stor tid. Tidigare är det viktigt. Vidare till mitt inlägg överhandlade jag Ripon-tävlingarna och två sedgefield-tävlingar och använde green-up off-set 1 ticks 2 fyll 5 om jag fick det rätt hade problem med frysning under en tävling som förlorade pengar När min son gick på sin spelstation online via LAN-kommunikationsinställningarna är det bästa jag kan få Jag kan behöva använda VPS eller byta till en annan handelsprogram med vadingsvinkel jag har en månad som Var bara 6 00 w E har wifi som vi ll men jag fick höra LAN är bättre att använda än wifi får någon det här problemet med Geek Toys hade bara det här problemet när handlade allting fungerar bra med vår bredbandleverantör. Hård anslutning är mycket bättre stephen tvivlar jag på det Är programvara även om jag inte har några problem med GeeksToy Är din dator väldigt gammal har du en långsam anslutningshastighet Datorspel tar ofta upp mer bandbredd. Jag använder en bärbar dator för tillfället för att få skrivbord nästa månad Asus 3 4 ghz quad core min anslutning är mycket bättre sedan bytte till geeks leksak, men jag tittar också på att få hård anslutning alls jag njuter av att jag långsamt går in i en heltid näringsidkare med mycket att lära sig också jag sätter upp nördar som liknar din profil du visar på dig röret jag har haft en förlust den första handeln men vem bryr sig, jag har lärt mig att förvissa mig själv med att banka mina insatsar och vill ha en 50000 startbank. Jag har försökt att ställa in min profil på så sätt på skärmen men Kan inte få det rätt. Några tips Jag har sett alla videoklipp om att ställa upp det men ändå ingen glädje. A Geeks Toy Pro For Dummies. Om du inte kan förstå Geeks Toy innan slutet av det här inlägget, jag är dummy. Många läsare har frågat efter år, Bokstavligen har jag äntligen kommit iväg för att förklara. Om du kämpar för att förstå handelsprogrammet är det troligen bäst att bokmärke det här inlägget, det är absolut rammat med länkar, innehåll och referenser för att svara på varje fråga du kan ha när det Kommer till Geeks Toy trading mjukvara för Betfair eller Betdaq. Varför alla behöver handelsprogramvara när man använder Betting Exchanges. Om du vill lyckas på Betfair behöver du handelsprogramvara Why. Speed ​​Det är en fördel om du kan placera en satsning snabbare än En webbplatsanvändare där det är en fördel. Information om en Geeks Toy uppdateras på 200 millisekunder Allt är LIVE, till skillnad från Betfairs webbplats där du klickar uppdateras ständigt och fortfarande ligger bakom. Kartläggning av grafer Det finns en massa extrafunktioner som hjälper Användaren gör ett välgrundat beslut och självklart bor de igen. Positionsberäkning Du behöver inte ändra stakes hela tiden eller göra matematiken allt beräknat för dig så att du vet din exakta ekonomiska ställning hela tiden. Jag har alltid använt Geeks Toy från dag ett, det har fungerat bra och det har sällan varit ett problem Det finns andra tillgängliga, även om jag tenderar att tro att de har massor av klockor och visselpipor, behöver du inte nödvändigtvis The Geeks Toy är en av de billigaste på 20 i 3 månader Nya användare får en gratis test. Det finns förmodligen en annan lista så länge som din arm varför handelsprogram är bättre än Betfairs hemsida, jag vill inte borra dig ihjäl though. Geeks Toy Ladder Interface. Laddergränssnittet är där jag bor Det är där jag lägger alla mina affärer Utan det jag kommer att gå vilse. Sedan är en skärmdump av steggränssnittet, komplett med Market Navigator och Market Overview Diagram mer om dem senareplicerat. Inte riktigt. Se på bilden ovan, från Vänster mot höger ket Navigator Huvudkontrollcentralen för Geeks Toy om du vill. Marknadsöversikt Streaming diagram, plottar de olika resultaten mot varandra Mer om det på ett ögonblick. Laddare x 4 Varje är identisk, de representerar bara olika resultat. Jag ll gå igenom de två första punkterna individuellt i ett ögonblick. För nu kan vi titta på varje Ladder. Från topp till botten har varje steg en uppsättning information tillgänglig. Den högra högra rutan är din valda insats eller satsning 10 i det här fallet. Rätten kommer du att se två figurer, 15 45 är den möjliga Hedge-siffran för att vinna över hela loppet vid denna tidpunkt Vid sidan av det i svart 70 är Net Stake-storleken på vad som för närvarande placeras på marknaden, inte säkrat att Betyder att det bara är en satsning. Då är det valda stegarresultatet eller valet om du vill. Vidare är det färgerna, förutsatt att du återförsäljer en hästkapplöpning. Gilzean är hästen här. Den gröna siffran är den potentiella utbetalningen om vadet skulle vinna hela tävlingen 504 02 här Den blåa S betyder t yp av staking plan vald är på spel Jag d råda detta, det finns andra alternativ men de är mestadels oanvända se Geeks Toy manualen om det behövs. Belägen att om du har det aktiverat är hästarna Jockey kvar och tränaren rätt Alla väldigt rakt framåt, right. Now, det beror på din personliga preferens men jag har Streaming Charts aktiverad på toppen av stege här mer förklaring snart I det här fallet är det handlad volymdiagram över 10 sekunder Varför Eftersom jag gillar att se om Några extremt stora satsningar faller in på marknaden medan jag m handlar, just nu. Då är dina spelknappar Blå det gör bara för enklare satsningsval. När det här är summan av summan kan du se en 1 5 i bilden Dessa är vanligtvis inte till nytta för oss De är en indikator på vikten av oöverträffade pengar, men om jag skulle placera en mycket stor satsning på marknaden skulle det skeva dessa siffror, så det är ingen riktig användning till höger men kan vara till hjälp Jag m pratar om 7 1k Detta är den totala voluen jag matchade på den här specifika stegen summan av alla de små gråtonerna nedan. Från där nedan är det ungefär lika i varje rad Bara för att göra det kristallklart ska jag förklara raden vid 7 8 Du kan inte se 7 8 självklart, för att det finns en blå 20 på den platsen är detta en av mina satsningar. Var vid 8 0 har jag inga spel som väntar på att matchas. Börja längst till vänster kan du se de blå linjerna nedan har flyttat ner från det här priset, det var här priset tidigare. Till höger om det området har vi en ljusrosa cell med inget i det, det är för att det inte finns några låne pengar till det här priset är nuvarande pris lägre. 7 8-cellen är en blå 20 som tidigare nämnts, en av mina satsningar Kolumnen i mitten, som uttrycker siffrorna som decimal, är priskolumnen eller dina nuvarande oöverträffade satsningar. Till höger om priskolumnen är den bakre kolumnen du Jag ser 60 här Det här beror på att det finns 60 tillgängliga att lägga sig mot någons andra satsningar, av det 6 0 20 är mina Dessa pengar är osannolikt att matchas snart då priset nu är lägre än tidigare när satsningen tidigare placerades. Till höger om den blå kolumnen är den volymkolumn som handlas, i det här fallet matchades 258 till det priset Och äntligen till höger återigen är vår vinst eller förlustkolumn. Geeks Toy-mjukvaran beräknar vår potentiella vinst eller förlust till priserna i linje med denna siffra. Denna siffra är säkrad över hela händelsen eller rasen. Med tanke på att det finns en öppen handelsposition i bilden till vänster kunde vi idag säkra på 6 6 för 15 45 Om priset skulle gå tillbaka mot oss till 7 2 kunde vi bara säkra för 8 33 Förnuft. Jag borde ha berättat det här i början men titta på en stege i Geeks Toy är som att titta på Betfairs hemsida, om du lägger ditt vänstra öra på skrivbordet nu. Jag kan inte tro att du bara sätter huvudet på skrivbordet för att kontrollera att du är galen. Okej, under alla priserna du får se två lådor Till vänster oöverträffade satsningar för närvarande på 9 0 och 9 2 kolla in priskolonnen, se dem och i den högra rutan längst ner är matchade satsningar 7 6 för 50 och 9 2 för 20 Om jag inte hade öppnat en position för det här exemplet skulle vinst - och förlustkolumnen vara tom som de andra stegarna på den första skärmbilden överst i detta inlägg. Äntligen är längst ned i min stege Betfair-grafen. Det är samma som de som finns på Betfairs hemsida, även om jag gillar att se dem alla på en gång I relation till de andra resultaten kan det vara ganska bra ibland, men inte alltid. Det var ganska länge. Förhoppningsvis är du fortfarande vaken. För att justera ungefär vad som helst ladder relaterat måste du högerklicka på den faktiska stegen header-bar The Geeks Leksaksmanualen ger ett kortkommando till de flesta menyerna om du inte kan hitta något De huvudsakliga jag ska prata lite om. HJÄLP ÖVER 10.332.annonser som får färskt innehåll till inkorgen en gång i månaden. Ja tack, INCLUDE ME. Geeks Toy Grid Interface. Geeks Toy grid är gränssnittet mest Som Betfairs hemsida. Den första skillnaden är att satsa på ett klick Numren visas i samma format vilket sparar dig att sätta huvudet på skrivbordet. Med nedräkningen till början i mitten på toppen, möjlig häckfigur i grönt eller rött om du har fel och totalt handlad volym till höger. Till skillnad från stegen är varje urval, dess färger och tillgängliga pengar listade från vänster till höger. De lilla ikonerna 1 och 2 är korta skärningar för kartläggning och siffror under dem är den nuvarande exponeringen eller utbetalningen se den gröna 504 02 ungefär som stegen ovanför. För att vara ärlig, använder jag inte nätet. Jag är säker på att den är användbar i vissa situationer beroende på vilken sport eller händelse du handlar, men för Racing Jag brukar inte använda det Om du övervakar 5 eller så tennisspel i taget kan jag se det s Använd annat än det, jag m än att hitta en stor fördel. Det är inte idealiskt för handel med hästkapplöpning i mitt ögon eftersom det finns mindre information tillgänglig för användaren och det ser inte ut e så klart. Market Navigator för Geeks Toy. The Geeks Toy utvecklas runt Market Navigator Det är ganska mycket huvudmenyn. Val av marknader är verkligen ganska enkelt, det finns sevearl sätt det kan göras För att hitta en marknad behöver du borra ner vilket gör ditt val mer specifikt Till exempel. Horse Racing GB Newb 13 maj 14 00 00 detta är vinnmarknaden. Alternativt, för en snabb plockning kan du högerklicka på navigeringsrubriken Marknadsnavigatorer och välj från den kommande hästen raser Skillnaden är att du kan se raser som äger rum betydligt senare i den här menyn. Marknadsöversiktsdiagram. Marknadsöversikten är en av mina favoritgrafer i Geeks Toy, bara för att den är så klar och gör att du kan mäta olika alternativ mot varandra Det finns inte mycket att säga annat än att hålla saker enkelt. Diagrammen strömmar från höger till vänster, uppdateras med en förutbestämd uppdateringshastighet över ett intervall du väljer att välja en annan uppdatering, intervall eller till och med spela om med colou R bara högerklicka på diagrammet när det är öppet Du kan välja marknadsöversiktskarta via Geeks Toy Market Navigator, högerklicka på huvudet. Streaming Charts. Streaming charts är ett av de nyaste kartläggningsalternativen inom Geeks Toy Software När jag först började använda den fanns det inte så att det är möjligt att arbeta utan dem, men de kan göra livet mycket enklare. Som jag nämnde ovan, gillar jag att hålla koll på det handlade volymerna. Men det finns andra inklusive. Betfair Chart Inverse. Price Candle OHLC. Price Lines. Traded Volume. Traded Volym Moving Average. Weight Of Money WOM. It s ner till personlig preferens, sport, marknadstyp, handelstid, stil och många andra saker om vad som kommer att gynna dig Mest Vad som fungerar riktigt bra i en situation kommer att vara nära på värdelös i en annan Jag föreslår att skräddarsy din inställning till vad du behöver, en av de främsta orsakerna till att jag föredrar Geeks Toy över andra program s. Mycket som Market Overview kan du ändra intervaller och uppdateringsfrekvenser eller diagramtyp genom att högerklicka på dem en gång öppet Du kan aktivera direktuppspelningstabeller genom att högerklicka på Ladder eller Grid-gränssnittet en gång öppet. Du kan läsa mer om installationen via Playlist för YouTube-kanalhjälp. Ställ in en Geeks Toy Pro. Om du aldrig har Skapa en Geeks Toy profil innan YouTube-videon längst ner i det här inlägget kommer att hjälpa Det är viktigt att komma ihåg dina specifika behov när du skapar en profil. En av anledningarna till att Geeks Toy är min föredragna programvara är den anpassningsbarhet det erbjuder. Till exempel Om du handlar om en hästkapplöpning, har marknaderna en tendens att studsa runt här och överallt. De är väldigt flytande och priserna kan gå från 100 till 1 01 inom några sekunder. Hantering från hemmet sätter dig bakom spårsidan punters så att du måste konfigurera programvaran så att du kan reagera så snabbt som möjligt. Med galna gungor och saker som förändras snabbt, är det idealiskt att ha kanske 6 eller 7 stegar öppna med hela marknadsdjupet som erbjuds till Spara dig upp och ner i stegen Du kanske vill ha priser från 50 0 till 2 00 så att du kan klicka på ett ögonblick. Å andra sidan, om du handlar innan startpriset flyttas betydligt långsammare, så kanske du vill att din Geeks Toy set med ytterligare diagram handlas volym, prishistoria och marknadsöversikt Tillåter dig att koncentrera dig på bara 4 steg i taget Priserna går inte så fort innan starten, såvida inte en häst går fri. Här är några exempel som visar vad jag menar. Varje har sin egen Benefits. Pre-Race Geeks Toy Setup Horse Racing. In-play Geeks Toy Setup Horse Racing. Using A Geeks Toy Pro. GeeksToy har varit mitt val av programvara sedan jag började, här är de främsta anledningarna jag föredrar det till andra på marknaden , 2 är den största affären för mig. Kost När jag först började på Betfair var Geeks Toy gratis. Det har varit under några perioder under åren och jag var ganska bruten då det var vettigt att testa vattnet med en programvara som inte kostade mig jorden Men det är så mycket Detsamma nu med att det är en av de billigaste på marknaden Även du kan få en gratis test från Geeks Toy webbplats om du återfår den position jag en gång var. Anpassningsbarhet Efter att ha testat marknaderna i ett par veckor blir det snabbt uppenbart att Jag som har möjlighet att anpassa nästan allt, vad gäller tidsramar och skärmutrymme var en stor sak. Som du kan se från exemplen ovan är det viktigt. Även om du först hitta det var lite av en fluke visste jag Geeks Toy skulle vara överlägsen för mig från en manuell handelsvinkel Om du återinförs till automation kanske du vill titta på några andra. Hjälpsam gemenskap Som många andra skrev jag några snygga frågor på ett tidigt stadium, dess del av att vara mänsklig antar jag men Användarna på forumet var alltid hjälpsamma och verkade inte riktigt så klickiga som på andra håll. Som jag gör nu fanns det till och med några som gick ut ur deras sätt bara för att hjälpa mig med att få igång, nerden inbegrep En fråga på forumet Svaras vanligtvis snabbt ly. Useful Geeks Toy Pro References. Geeks Toy användarhandbok PDF Download. If det finns något som inte omfattas av detta inlägg, eller FAQ nedan är Geeks Toy Forum ett bra ställe att posta din fråga. Geeks Toy FAQ s. Här är en Några enkla men vanliga frågor som användare har frågat mig regelbundet. Hur aktiverar jag ett-klick-satsning med Geeks Toy. En-klicka-satsning är avstängd när du startar programvaran i början. Du måste högerklicka på marknadsnavigatorn och välj bekräfta Spelar säkerheten off. How aktiverar jag kortkommandon. För aktiva och inbyggda genvägar måste du göra två saker. Ange dina snabbtangenter genom att högerklicka på markörsnavigatorn, göm korta kortkommandon. Slå på Korta skärningar högerklicka på stegen alternativet tangentbord korta skärningar on. Colours kan enkelt bytas inom Geeks Toy allt du behöver göra är att öppna marknadsnavigatorn högerklicka färgscheman redigera färger Härifrån kan du ändra varje enskild färg för din profil Var noga med att spara profilen efter. Hur ändrar jag ljudet varningar. För att ändra ljudvarningarna måste du infoga dina egna ljud under filvägar som finns med högerklicka på markörsnavigatorn, dölja ljudvarningar. Misslyckas att du bara kan stänga av dem om du föredrar. Tråd Flyttande medel. Flyttande medelvärde Är bara ett medelvärde som rör sig. Om du beräknar det genomsnittliga priset på olja under de senaste tio dagarna. När du får en ny pris. each dagen senast på listan, faller listan. Du kan plotta en graph. Last ten Dagens priser på olja läggs till 10 tio dagar ett annat pris varje dag Flyttande medelvärde. Nu beroende på vilken tidsperiod du använder kan du ge olika resultat eller en annan MA-linje. Vi skulle använda en vanlig MA på 200 dagar . Vi kan säga att om det aktuella priset är över 200 MA så går priset upp. Om nuvarande pris ligger under 200 MA så går priset ner. Om vi ​​skulle använda ett lägre rörligt medelvärde då MA-linjen skulle krama prislinjen närmare och ge olika signaler. eftersom genomsnittet skulle tas över en mindre tid. Det skulle vara fler signaler och mer affärer som kan ses om i det ovanstående exemplet vi. köpte när pristagen bröt upp genom 50 dagars rörande genomsnitt. såldes när prissystemet bröt ner genom 50 MA. this skulle ge oss fler signaler och kortare löptid handlar än om vi fastnar på 200 dagars Moving Average. Originally Upplagt av fearghal. What letar du efter när du använder det glidande genomsnittet. Jag letar efter en paus av Högre period glidande medelvärde, när det har brutits jag går in i en handel, håller jag markören på stegen till nuvarande pris på det högre glidande medlet och använder det priset som en ingångspunkt, så i verkligheten stalker jag priset, om den rörliga Genomsnittet är 3 2 och det aktuella priset är 3 6 jag kommer inte att gå in förrän 3 15 handlas När det högre glidande medlet har brutits kan det innebära en förändring i trenden eller kan vara bara en kort nedåtgående uppåtgående rörelse så jag behåller Ett öga på betfair-grafen för att se vad som händer G trendvis större bild för en ytterligare indikation på hur stark brytningen genom det rörliga genomsnittet är. Basisk trendläsning, räta en rak linje som förbinder alla lägre tråg av ett pris om priset går upp motsatt du skulle rita en rak Linje mellan alla topparna om priset går ner kan jag se trendlinjen i mitt öga så jag behöver inte rita en linje men det är en bra övning att dra dem på grafer för att bli bekant med dem. Om Trendlinjen har brutits då vet jag att en eventuell omkastning äger rum vilket innebär att några få fågel är möjliga för att ta tillbaka till det glidande genomsnittet, när den högre perioden MA har brutit jag hoppa rakt in och priset kommer generellt Flytta i önskad riktning, inte hela tiden men definitivt fler gånger än inte och det är där disciplinen kommer in för att komma ur en handel som går emot dig, men när det glidande medlet har bekräftats som brutet är det dags att tänka på Gå ut, jag är inte för girig och tar de fästingar som jag kommer ut ur första gången När det lägre glidande medelvärdet passerar det högre glidande medlet så är det också en indikator på att priset fortsätter att gå i den riktning du har Handlas på det här stället får jag vanligtvis att gå ut så i huvudsak handlar jag prisspåret av det högre glidande medeltalet tills det lägre glidande medelvärdet passerar det högre glidande medlet men du kan fortfarande stanna kvar i denna handel och rida trenden och vänta vidare Signaler som skulle vara omvända, t ex. När du tittar på grafen och där de högre lägre pristyperna finns i diagrammet, även vid den aktuella betfairgrafen och trenden, skulle det högsta värdet vara den högre perioden som rör sig i genomsnitt under det som skulle vara Den lägre perioden glidande medelvärdet då under prislinjen skulle betfairgrafen förbli i strömmen som kunde avslutas när antingen prislinjen vänder och bryter det lägre glidande medlet, det högre glidande medlet, l ower flytta genomsnittliga varv och bryter det högre glidande medlet eller nuvarande trendlinje i betfairgrafen blir trasig. Jag hoppas det här är meningsfullt och här är en video som jag gjorde med det jag har beskrivit. Ursprungligen postat av HarryHole. I provade det igår Och först blev förvirrad att diagrammet inte matchade stegen, så jag förstod att diagrammet är separat men det var svårt att läsa det vertikala indexet. Min fråga är hur du får det vertikala indexet med de små etiketterna jag poked Runt lite men kunde inte hitta den. Rätt Klicka på Diagram. Markera Ingen, Höger, Vänster eller Båda. Jag tror inte att det skulle vara en bra idé att få tablettiketterna att matcha stegen som du skulle förlora skalan Av diagrammet Om diagrammet rör sig i ett storskaligt område, så skulle du bara se diagrammet enligt vilket intervall stegen visar istället för att komprimera det till vad du kan se.

No comments:

Post a Comment